مصاحبه آرشیو خبر ها
نمی خواهم در باد افتخارات قبلی بخوابم

نمی خواهم در باد افتخارات قبلی بخوابم

شماره ی 10 یوونتوس در گفت و گو با تله فوت در مورد شرایط تیمش یوونتوس و نیز اهداف کشورش در تابستان پیش رو برای یورو 2016 صحبت کرده است:

 

من تلاش می کنم تا شماره ی یک و بهترین باشم، برایم دوم شدن اهمیتی ندارد. رویای من به دست آوردن توپ طلاست. ملاقاتم با مسی؟ او به من توصیه های مهمی کرد، زیدان اسطوره ی من است، او حرف های خوبی به من می زند و من به طور کلی به او گوش می کنم، صحبت های اسطوره تان مشوق فوق العاده ایست. من هنوز می خواهم چیزهایی یادبگیرم ، رشد کنم و تلاش کنم مثل بقیه پیشرفت کنم. یورو، لیگ قهرمانان همه ی اینها را می خواهم به دست بیاورم. نمیخواهم در باد افتخارات قبلیمان بخوابم.من هنوز ستاره نیستم ، چون چیزی کسب نکرده ام.

 

در ادامه گفت:

 

یورو؟ فکر می کنم همه ی ابزار لازم برای اینکه خوب کار کنیم و قهرمان شویم را دارین. دشان جزء کسانیست که همه چیز را در طول دوره ی ورزشی اش فتح کرده است. اورا رهبر تیم است او برای این کار حتی نیاز به بازوبند ندارد. چه کسی آقای گل یورو خواهد شد؟ امیدوارم یکی از بازیکنان فرانسه باشد، سورپرایز هم خواهد بود. من فقط به فرانسه فکر می کنم، می خواهیم به هدفمان دست پیدا کنیم. اگر قهرمان اروپا شویم می رقصم و یک مدل موی خوب هم انتخاب می کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: